Vars är media??

Ja det händer fortfarande inte så mycket, konstigt med tanke på att det är två små barns framtid som står på spel. Det har funnits inplanerat 3 möten mellan Eva/Anders och barnen (efter många om och men) men det har helt enkelt skitit sig och som det ser ut nu blir det bara ett möte. Jag ska maila Marks kommun igen och fråga vad som händer, inte för att jag tror att jag blir något vettigare av det men vi får inte hjälpa dom att lägga locket på, vi måste visa att vi fortfarande kämpar för dessa barn, även om Marks kommun struntar fullkomligt i dom.
Sen måste jag tyvärr säga att media verkar totalt utebli, så fort det inte händer något så finns dom inte där, men det blir ju som fel..För jag tror att om dom uppdaterat och legat på Marks kommun så hade det hänt mer, och fallet hade inte fallit i glömska hos många.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0