Svar från Marks kommun

Fick faktiskt svar från Marks kommun ganska så snabbt, några timmar efter jag mailat dom trillade ett svar in, jag klistrar in det mailet jag fick från Åke Ström på Marks kommun


Tack för ditt e-brev! Dina synpunkter har mottagits och diarieförts.
Det som har hänt på socialförvaltningen är oacceptabelt och därför har förvaltningen gått igenom samtliga ärenden som varit aktuella på barn- och familjeenheten under 2010. Även de enskilda ärenden som visades på Uppdrag granskning och som Du frågar om utreds på nytt, med nya externa handläggare.
Denna utredning kommer att bli klar i mitten av mars månad.

I övrigt är Patrik Larsson inte längre ordförande i socialutskottet. Sedan 1 januari 2011 är Mia Magné (C) ny ordförande i utskottet. 

Marks kommun

Även om jag fick svar snabbt så var inte svaret så innehållsrikt. Men dom siktar alltså på att ha gjort färdigt denna utredning till i mitten av mars..men det återstår att se.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0