mailat kommunen i Mark igen...

Mailade kommunen igen, klistrar in det jag skrev...får se om man får något svar, och om det är något nytt i det svaret.

//Jenny

Hej!

Jag har försökt maila Patrik Larsson men får inget svar, så antingen har jag fel mailadress eller så struntar han helt enkelt i att svara mig. Det jag undrar över är fallet Rasmus och Fanny, ni verkar inte få till något beslut i detta me än att Anders och Eva inte får träffa dom. Vad händer? varför klarar ni inte av att göra erat jobb? Ni har fått multum med kritik och anmälningar mot er men poletten verkar inte falla ner, ni drar ut på allt. Det är 2 barn som sitter i kläm, varför bryr ni er inte?

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0