Barn mindre värda än förvaltningar?!!

Hej hej, nu kan man läsa i familjemammans blogg att hon varit till riksdagen och fått träffa några personer bland annat Kenneth Johansson (c), och med honom haft en trevlig lunch. Vad jag förstår så lyssnade han på henne och han är själv påläst i ärendet vilket låter bra självklart. Det jag funderar är , vad kan han åstadkomma? Tänkte jag skulle maila honom och fråga honom det, sen får man se om man får svar.

Har fortfarande inte fått svar på mitt senaste mail till Marks kommun, men vad jag kunde läsa i fm:s blogg så är dom överösta med mail :) och det tycker jag låter superbra! Tänker dock inte sluta maila dom, inte förräns dom rättar till sina misstag. Vilket just nu verkar vara att prioritera socialkontoret i Marks kommun, dom försöker återupprätta genom att sparka vissa personer, är iofs bra men när ska dom ta itu med barnen som blir felbehandlade?? Varför ska dom vänta, kan man inte hjälpa dom först? Dom borde vara viktigare än förvaltningar, men tydligen inte i Marks kommun

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0